fredag den 3. januar 2014

Go-Giver? Få når du giver...

Virker netværk? Det spørgsmål får jeg tit, da jeg bruger en del tid på at netværke.

Vel at mærke netværke mig til forretning og nye stærke relationer som på sigt vil skabe kontakter og dermed øge forretningen.

MEEEEEN....... Det kræver du giver!

Giver hvad?

Mit, svar er her altid; Mød op, vær tilstede, lyt, vær troværdig og så giv.
Giv noget til dem du har i dit netværk, det vil komme 10 gange igen.

Hvis du er i tvivl om, hvad jeg mener, kan jeg men stor fornøjelse præsenterer dig for:


The Go Giver

Bogen kan du bla. købe her: http://bit.ly/19P8dK2

Hemmeligheden bag succes både privat og arbejdsmæssigt er at gå fra Go-Getter til Go-Giver.

Som en god ven og netværker Dorthe Johannsen der står bag http://www.shopping-bazar.dk sagde til mig på et netværksmøde; Mikkel, det handler om at være gavmild med sin tid.

Og hun har så evigt ret.

Giv dem omkring dig lidt mere tid og opmærksomhed, så vil du opleve at det kommer 10-foldigt igen.

Så med de ord vil jeg ønske alle et godt nytår, og husk at netværk virker! Hvis du møder op!

Mvh
Mikkel Overgaard
www.andhype.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar