onsdag den 9. september 2015

Er du gået selv Mikkel?

Ja, jeg er gået selv..... selv.. :)

Det er nu 1 måned siden jeg stiftede mit nye selskab MoreThanIT.

Jeg har valgt at gå 100% selvstændig med Rådgivning og projektstyring af IT-løsninger specialtilpasset din virksomhed.

Det betyder at jeg er ude af &hype. Hvorfor nu det? Det er en længere historie som jeg gerne fortæller over en kop kaffe, så kig forbi ;)

App, mobil-løsninger, SMS, kundeloyalitet og kundeadfærd har stadig min store interesse og det vil jeg gerne rådgive netop dig og din virksomhed om, så sig til hvis jeg kan hjælpe.











Du kan se flere oplysninger om mig og min nye virksomhed her: www.MoreThanIT.dk

Ser frem til at høre fra jer og håber vi kan lave nogle fede og intelligente løsninger samme.

Med venlig hilsen

Mikkel Overgaard
+45 42600100
mo@morethanit.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar