onsdag den 26. marts 2014

Loyalitetkoncept nu også til dig med 1 butik

Vi hos &andhype www.andhype.com har udviklet et kundeloyalitetskoncept som fungerer helt ned på enkelt butik.


Så nu er det ikke et must at være en stor kæde, for at kunne få sin egen kundeklub, med tilhørende loyalitetsprogram til bonushåndtering. 

Programmet indeholder muligheder for at kommunikerer med dine loyale kunder via SMS, email, push til App og sociale medier. 

Derudover er App'en dine kunders mobile kundekort, hvor de løbende kan følge opsparet bonus, aktiviteter i butikken samt fordele for netop dem som er loyale. 

Vil du høre mere? 

Ring 42 600 300 eller smid en mail på mo@andhype.com

fredag den 14. februar 2014

Flere følgere på Linkedin?

Nu vil det vise sig hvor loyale mine følgere er.

Kan det lade sig gøre at få flere følgere på Linkedin på 14 dage ved at udlodde en t-shirt?

Det prøver vi nu i &hype. Så derfor følg os på Linkedin inden 01.03.2014 og deltag i lodtrækningen om denne t-shirt.


Så skal din kundeklub også være mobil så se mere på www.andhype.com og følg os på Linkedin

tirsdag den 14. januar 2014

Vær ærlig!

Var i dag til et fantastisk foredrag af Morten Albæk på IBC Innovationsfabrikken.


Det gennemsnitlige menneske.

Fantastisk at høre en leder fortælle om, hvor vigtigt det er vi er ærlige over for os selv og for hinanden. 

"Vi er gået fra Janteloven, til X-faktor loven" og hvor har Morten Albæk ret. Hvorfor er vi ikke mere selvkritiske? Hvorfor er vi ikke mere ærlige overfor vores medmennesker?

Og jeg kan ikke være mere enig. Vi er blot gennemsnitlige mennesker. Der er langt mellem genierne, og en genial eller en god idé, er vel i bund og grund bare en idé som så kan udvikle sig til genial?

Så hvis vi i Danmark vi hæve vores konkurrenceevne igen kræver det at vi er ærlige og arbejdsomme. 

Så gør derfor ikke det ikke-eksisterende eksisterende, men sørg for at det eksisterende ikke bliver ikke-eksisterende!

fredag den 3. januar 2014

Go-Giver? Få når du giver...

Virker netværk? Det spørgsmål får jeg tit, da jeg bruger en del tid på at netværke.

Vel at mærke netværke mig til forretning og nye stærke relationer som på sigt vil skabe kontakter og dermed øge forretningen.

MEEEEEN....... Det kræver du giver!

Giver hvad?

Mit, svar er her altid; Mød op, vær tilstede, lyt, vær troværdig og så giv.
Giv noget til dem du har i dit netværk, det vil komme 10 gange igen.

Hvis du er i tvivl om, hvad jeg mener, kan jeg men stor fornøjelse præsenterer dig for:


The Go Giver

Bogen kan du bla. købe her: http://bit.ly/19P8dK2

Hemmeligheden bag succes både privat og arbejdsmæssigt er at gå fra Go-Getter til Go-Giver.

Som en god ven og netværker Dorthe Johannsen der står bag http://www.shopping-bazar.dk sagde til mig på et netværksmøde; Mikkel, det handler om at være gavmild med sin tid.

Og hun har så evigt ret.

Giv dem omkring dig lidt mere tid og opmærksomhed, så vil du opleve at det kommer 10-foldigt igen.

Så med de ord vil jeg ønske alle et godt nytår, og husk at netværk virker! Hvis du møder op!

Mvh
Mikkel Overgaard
www.andhype.com

torsdag den 19. december 2013

Får mine kunder mere end de forventer?

Det spørgsmål bør alle forretninger og alle ansatte spørge sig selv om hver dag!

Men hvad forventer de?

Sæt dig i deres sted, hvad ville du forvente? Har du spurgt dine kunder om hvad de forventer?

Hvad forventer dine kolleger at jeres kunder forventer?

Det er faktisk meget enkelt! Eller er det?

Kunden forventer det du tilbyder dem på forhånd, så derfor skal du "blot" give dem mere end det eller give dem en oplevelse.

På den måde får du loyale kunder.

 &hype

Det er ikke rabat vi taler om når dine kunder forventer mere eller skal være mere loyale, det kan være arrangementer specielt for og til dem, bonus optjening til afregning senere, gave eller blot at stemningen hos kunden er ændret til det bedre når vedkommende forlader din forretning.

Det er det vi er specialiter i hos &hype

Vi udvikler systemer til håndtering af kundeloyalitet på mobil, web, sociale medier og i den fysiske forretning.

Du kan få rådgivning om hvordan dine kunder kan få mere end de forventer og hvordan dine kunder bliver mere loyale og dermed øger omsætningen i din forretning.

Klar på at få mere end du forventer?

Så giv mig et kald, en SMS eller en mail.

Med loyale hilsner

Mikkel Overgaard
mo@andhype.com

torsdag den 12. december 2013

Presse omtale

Hvad skriver pressen?

&hype er nu 8 måneder og efter vores første pressemeddelse har følgende medier skrevet om os:

Business Kolding kårer os som månedens iværksætter november 2013 i Kolding:


Detailfolk skriver i deres nyhedsbrev 21.11.2013:

 http://detailfolk.dk/detailnyheder/dansk_firma_vil_skabe_optimale_loyalitetskoncepter_paa_mobilen.html

Kolding Ugeavis 04.12.2013

http://www.e-pages.dk/jydskevestkystendevice/1573/html5/11/





Børsen Digital 10.12.2013
 http://bit.ly/1kvai2u

Lokalavisen Kolding og
Erhvervsavisen Syd & Sønderjylland 10.12.2013

 http://www.e-pages.dk/erhvervsavisensyd/38/4


Se mere om vores produkter og koncepter på www.andhype.com





torsdag den 31. oktober 2013

&hype er nu 7 måneder UNG!

Der er gået noget siden mit sidste indlæg.

Vi har haft og har til stadighed lynende travlt hos &hype.

Siden sidst har vi blandt andet lanceret nyt website for www.nielsens.dk ny kundeklub og App til håndtering af loyalitetsprogram direkte hos slutkunden.

Dagny Mathiesen har nu været hos &hype i 3 mdr. og er en fantastisk kapacitet at have ombord som projektleder og kreativ assistent.


Mads N. Vestergaard har været ved tasterne som programmør i 3 mdr. skønt at have en person på holdet man har arbejdet sammen med i 7 år før &hype.

Nu stormer vi så videre med kundeloyalitet på mobilen, og flytter i dag vores Københavner kontor til bedre lokaler på A. P. Møllers Allé 9c i Dragør.



Så her er du altid velkommen forbi til en kop kaffe :-)